środa, 30 stycznia 2019

Zimą apartamenty we Wrocławiu są tańsze

Planujesz zwiedzić Wrocław, ale nie wiesz kiedy? Zachęcam do tego zwłaszcza zimą. Zarezerwujesz komfortowy apartament w dogodnej lokalizacji, blisko najważniejszych atrakcji turystycznych miasta i zaoszczędzisz sporą kwotę pieniędzy. Co robić we Wrocławiu, gdzie i jak szukać, aby znaleźć atrakcyjną cenę apartamentu? 

Najwięcej podróżuję w okresie zimowym. To właśnie zimą noclegi we wrocławskich apartamentach są tańsze - to najlepszy czas na krótki weekendowy pobyt lub dłuższy urlop z wygodnym noclegiem w niskiej cenie - ja wybrałam apartamenty we Wrocławiu Silver Apartments.

Podróżowanie zimą - zalety

Zimą odwiedzam Jarmarki Bożonarodzeniowe w całej Europie. Zalecam odwiedzać je na początku grudnia lub nawet pod koniec listopada, bo w okresie świątecznym są straszne tłumy ludzi. Na wrocławskim jarmarku również kiedyś byłam i bardzo polecam - jeden z najpiękniejszych w Europie. Chcąc uniknąć tłoków, w tym roku do Wrocławia wybrałam się na styczniowy weekend. Większość turystów w tym okresie wybiera górskie kurorty z zaśnieżonymi, narciarskimi stokami, dlatego do atrakcji turystycznych w miastach nie ma kilometrowych kolejek turystów. To ważne zwłaszcza jeśli nasz pobyt jest krótki a czas ograniczony.

Co robić zimą we Wrocławiu? 

Będąc we Wrocławiu warto odwiedzić przede wszystkim pięknie oświetlony Rynek z Ratuszem i kolorowymi kamieniczkami, Plac Solny, Kolejkowo, Hydropolis, nową atrakcję turystyczną Movie Gate, Dzielnicę Czterech Wyznań oraz Halę Stulecia z Pergolą. Niesamowitą panoramę Wrocławia można zobaczyć z punktu widokowego najwyższego w Polsce budynku Sky Tower. Wybrać się na jedno z lodowisk np. na Spiską lub do Aquaparku. Zajęciem dla miłośników zakupów są zimowe wyprzedaże w dużych wrocławskich, nowoczesnych galeriach. To tylko kilka z propozycji spędzenia czasu w mieście, których jest bardzo dużo i każdy znajdzie coś dla siebie.

Jaki nocleg we Wrocławiu wybrać? 

Ja przy wyborze noclegu kieruje się zawsze lokalizacją. Przed rezerwacją dokładnie sprawdzam w jakiej części miasta się znajduje. Najbardziej odpowiada mi centrum, ponieważ dużo chodzę po mieście z mapą i chcę mieć blisko do wszystkich atrakcji turystycznych. Zawsze szukam apartamentów, ponieważ dają mi poczucie swobody “jak w domu” oraz w przeciwieństwie do pokojów  hotelowych posiadają aneks kuchenny z którego korzystam przygotowując posiłki.

Przeszukałam booking.com, aby porównać oferty apartamentów i przy sortowaniu pojawił mi się aparthotel Silver Apartments jako polecany przez serwis. Jego cena wtedy to 225 zł za studio 2-osobowe. Postanowiłam sprawdzić na ich głównej stronie www.silverapartments.pl jaka jest aktualna kwota rezerwacji (często ceny na stronie są niższe) tak było i tym razem - promocyjna cena za studio wynosi  od 150 zł oraz można wykorzystać dodatkowe promocje 2 + 1 czyli przy rezerwacji dwóch nocy, trzecia jest gratis oraz ceny last minute, które obowiązują na rezerwację wykonaną 24 h przed przyjazdem i dla pierwszego dnia pobytu. Ja skorzystałam z promocyjnej zimowej ceny oraz promocji 2+1.

Cena apartamentu Silver Apartments na booking.com

Cena apartamentu oraz zniżki i promocje  na głównej stronie Silver Apartments


Cena studia 2-osobowego


Dlaczego polecam Silver Apartments?

  1. Lokalizacja - w samym centrum miasta, 500 m od wrocławskiego Rynku, w pobliżu wszystkich atrakcji turystycznych, przystanków komunikacji miejskiej.
  2. Cena - bardzo konkurencyjna - studio 150 zł/noc,  alternatywa dla hoteli komfortem jak i ceną.
  3. Noclegi ze śniadaniem - podawane w formie bufetu w hotelu Lothus obok Silver Apartments w cenie 30 zł  lub w restauracji 1450 za 20 zł
  4. Dodatkowe promocje - zimowe zniżki.
  5. Konkurencyjne usługi - organizacja romantycznej kolacji przy świecach i kwiatach, dodatkowe sprzątanie, zakupy do apartamentu - skorzystałam i bardzo polecam! wybrałam produkty, które następnie czekały na mnie w lodówce (bardzo fajna opcja dla leniwych, którym nie chce się iść do sklepu :)). Silver Apartments współpracuje z przewodnikami miejskimi, więc dla ciekawskich miasta super pomysł na poznanie historii i tajemnic Wrocławia. 
  6. Stylowe wyposażenie i nowoczesne wnętrze - poczułam się luksusowo ale i komfortowo jak w domu.
  7. Duży wybór apartamentów - aż 34 apartamenty studia, apartamenty z jedna sypialnią lub dwoma o ciekawych nazwach. Pomieszczą nawet większa rodzinę lub grupę znajomych.
  8. Bardzo miła obsługa - pomocna, pomogą w każdej sytuacji :)
  9. Parking podziemny

Wnętrze apartamentu Granit


Dzięki zaoszczędzonym pieniądzom za nocleg mogłam zostać we Wrocławiu dłużej i cieszyć się magią tego miasta. Wiele moich znajomych wybiera kurorty narciarskie, ja wybrałam Wrocław i nie żałuje! przyjedż i zakochaj się w tym mieście :)

3 komentarze:

  1. Ja szukam jakiegoś fajnego noclegu na czas delegacji w okolicach starego miasta. Korzystał ktoś z Was może z oferty noclegi wrocław rynek? Płaci firma więc powiedzmy, że koszt jest drugorzędnym aspektem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Co sądzicie o inwestowaniu w nieruchomości? Według mnie jest to świetna opcja i zdecydowanie mogę Wam polecić stronę https://condo.pl/investments/ , na której znajdziecie najlepszych specjalistów w przypadku apartamentów inwestycyjnych. Co sądzicie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie chciałbym Wam polecić stronę https://www.hossa.gda.pl/nowe-mieszkania-gdynia , na której znajdziecie oferte dewelopera z Trójmiasta. Jeżeli jestescie zainteresowani lub macie jakieś pytania, to wszelkie informacje znajdziecie na stronie głównej.

    OdpowiedzUsuń